محسن رضایی: کار کمیسیون مشترک مجمع درباره پالرمو و CFT پایان یافت-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

محسن رضایی: کار کمیسیون مشترک مجمع درباره پالرمو و CFT پایان یافت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از پایان کار کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پالرمو و CFT خبر داد و گفت: پیشنهادات کمیسیون برای طرح در صحن مجمع تشخیص آماده شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 24
کد خبر: ۷۸۶۶۱

به گزارش راهبرد معاصر،  محسن رضایی روز چهارشنبه در حساب توییتری خود نوشت: پنج نماینده دولت در جلسه دیروز کمیسیون مشترک مجمع تشخیص حضور یافتند. محمد جواد ظریف، بیژن زنگنه، فرهاد دژپسند، عبدالناصر همتی و لعیا جنیدی در این جلسه، استدلال‌های خود و دولت را مطرح کردند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کار کمیسیون مشترک درباره پالرمو و CFT پایان یافت و پیشنهادات برای طرح در صحن مجمع تشخیص آماده شد.

 

پالرمو و CFT دو لایحه از چهار لایحه مرتبط با گروه ویژه اقدام مالی است FATF است که بررسی آن در سال‌های اخیر در مجمع متوقف مانده است./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده